Субота, 06.07.2024, 15:58


Головна
Реєстрація
Вхід

Hello Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Kool G Rap: "50 Cent цікаве лише одне: бути супер-зіркою"
TDwestДата: Четвер, 07.01.2010, 23:37 | Повідомлення # 1
DUDE
Група: Администраторы
Повідомлень: 188
Репутація: 1
Статус: Offline

Два тижні тому з'явилася відмінна новина: Raekwon записує спільний альбом з Kool G Rap. Наважуся передбачити: якщо учасник Wu-Tang Clan добре відомий в Росії, то про Kool Genius of Rap багато хто з вас може бути не так добре обізнані. Тим часом, його сольні альбоми, спільні з DJ Polo роботи, і, звичайно ж, творчість у складі групи Juice Crew в цілому складають прекрасне резюме. За великим рахунком, саме Kool G Rap створив той нью-йоркський хіп-хоп, який всі ми так любимо: і Notorious B.I.G., і Nas, і Jay-Z – всі вони орієнтувалися саме на ветерана з Квінса.
Недавно сайт allhiphop.com узяв дуже велике інтерв'ю в Kool G Rap: на сайті воно публікувалося в трьох частинах і його можна легко порівняти з вітчизняним проектом «Хіп-хоп в Росії: Від Першої Особи». Нижче приведені витримки з цього інтерв'ю.

Що з твоїм новим альбомом?

Я все ще працюю над «Offer You Can’t Refuse»: вирішив трохи пограти в Dr. Dre і чекаю відповідний час, так що все нормально. У мене там є трек від Just Blaze, треки від Domingo. Вже зараз є багато крутих речей, але я ще не закінчив роботу.

Недавно помер DJ Roc Raida. Ви працювали разом?

Roc Raida був моїм чуваком, він був діджеєм на моїх виступах, після того, як ми перестали працювати з Polo. Я не спілкувався з ним давним-давно, і ось лише рік тому ми з ним перетнулися і говорили про те, що треба б попрацювати разом. Я чув, що його чекала операція на спині або щось подібне до того... У нас з ним були дуже близькі стосунки – ще в часи альбому «4, 5, 6» (1995 рік) – це був мій перший сольний диск, і початок абсолютно нової епохи для мене. Хороший був час. І Roc Raida став його частиною, тому що мені був потрібний діджей, а я добре спілкувався з декількома людьми з X-Men. Мені порадили зробити декілька виступів Roc Raida, показали на відео його сет на DMC Championship. Ніколи не бачив нічого подібного. Я був просто в шоці. Я пам'ятаю парубків начеб Peter Parker, DJ Cashmoney, Jazzy Jeff і так далі, але я ніколи не бачив, аби хто-небудь витворяв такі штуки, які робив Roc Raida... На виступах ми інколи робили так: направляли все світло на нього, я відходив убік і отримував від його сольної роботи таке ж задоволення, як і глядачі.

Він безумовно випередив свій час. Здорово, що ви працювали разом, тому що твій стиль із самого початку був дуже футурістічен.

Спасибі. Дуже поважно, що ти розумієш це. Багато людей говорили мені, що я випередив свій час, особливо раніше. Зараз час вже нагнав мене. І якщо врахувати, як я читав в 88-89 роках, як грав словами, використовував метафори – так, я ясно випередив час.

Хіп-хоп розширив можливості, які може використовувати автор пісень, – ти завжди користувався цією перевагою.

Пекельна робота – бути реппером, ліриком. Це набагато складніше, ніж бути просто автором пісень. У рок-песнях – або взагалі звичайних піснях – може бути 12 строчок тексту: їх можна повторювати двічі, плюс приспів, декілька переходів – і у вас готовий запис. У хіп-хопе ж потрібно написати три різні куплети – причому з грою слів і так далі Треба бути дуже розумним, аби гідно справлятися зі всім цим. Ось що означає для мене бути реп-ліріком.

Що змусило тебе так серйозно працювати над своєю лірикою?

Я дуже люблю змагання. Я хотів займатися боксом до того, як почав читати реп. Наступного дня після того, як я вперше сходив в боксерський зал, він закрився, представляєш? Він працював там багато років: у мене друг туди ходив, його старший брат. А як лише я вирішив почати туди ходити – цей чортовий зал закрився. «Тут більше не буде боксу», — так вони сказали. Я так хотів займатися боксом, що надівав боксерські рукавички, виходив на вулицю і намагався боксувати з людьми там – навіть якщо деякі з них швидко нокаутували мене. Я просто хотів навчитися. Хотів бути хороший в цій справі. Те ж саме і з хіп-хопом. Хоча якби мені удалося все-таки попасти на ринг – я б, біс візьми, обов'язково кому-небудь зніс би башню!

Я чув, що в дитинстві ти багато часу проводив на вулицях. Доводилося битися або займатися якимись незаконнимі речами?

Коли я був дитям на вулицях, я займався незаконнимі речами, так. Вони мене оточували. Декілька парубків, з якими я тусувався, були вельми відомими на вулицях. Наприклад, про мого чувака Rah-Rah зняли фільм «In Too Deep» (фільм 1999 років з LL Cool J в головній ролі), хоча і змінили його ім'я. Ці парубки покинули Corona (район Квінса, де виріс Kool G Rap), переїхали в Бостон і заробили там мільйони.
Якщо перевернеш перший альбом Eric B і Rakim, побачиш там на заднику мене поряд з Еріком і всіма ними – і навіть поряд з сьогоденням 50 Cent.

Раз ти згадав 50 Cent, що сталося з твоїм контрактом з G-Unit?

50 одного дня подзвонив мені і висловив інтерес в роботі зі мною, але це ніколи ні в що не матеріалізувалося. Я не упевнений, що він цікавиться в своєму житті чим-небудь, крім того, аби бути супер-зіркою. Та ми всього кілька разів говорили про це: преса роздула з цього історію, тому що він кілька разів згадав про те, що хоче працювати зі мною, на радіо.

Чи були проблеми з наркотиками в Juice Crew?

Я знаю, що вживали наркотики. Майже всі вживали наркотики. Кокаїн в ті часи не був нічим ганебним. Його не приховували на публіці, в клубах, в VIP. Хлопці з коксом і стодолларової папірцем – це ті ж самі хлопці, в яких були всі гроші, всі коштовності, всі жінки, всі машини, їх знали на вулицях. Там же, де був кокаїн, були і пляшки з «Будинок Періньоном». Ніхто тоді нічого не приховував. Звичайно, всі вживали наркотики: ми всі були дітьми дісько-ери, яка прославила кокаїн.

Деякі люди називають тебе піонером гангста-репа або, як його ще можна назвати, вуличного репу. Як ти вважаєш, звідки пішов цей стиль?

Деякі люди роблять гангста-реп, але деякі люди роблять щось більше. Я вважаю за краще називати це реальний реп. Ice Cube робив гангстерські речі, говорив про гангстерські справи в деяких треках, але якщо поглянути в цілому на його творчість, все, що він говорив, дуже позитивно. Він – активіст. Якщо послухати «Amerikkka’s Most Wanted», він там, швидше, активіст чорного руху. Або той же Scarface: у нього є вуличні треки, але, наприклад, з Geto Boys він записував пісні начеб «City Under Siege» про змови Рейгана. Це не просто «смокчи мій член, сука, я знесу тобі довбешку!». Так, у них був елемент подібного в творчості, тому що вони вийшли з цього оточення. Але одночасно з цим вони записували і розумні, свідомі треки. Треба оцінювати артиста в цілому.

Знаєш, напевно, одного дня в університетах викладатимуть твою творчість...

Моє ім'я вже згадують в університетах. Я виступав в Бостоні, і там професор сказав мені, що викладає на своїх уроках музики мою творчість. Це застало мене зненацька. Він з такою пошаною і повагою віднісся до мене.

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024

 POWERED BY TDwest & SVshka