Четвер, 04.07.2024, 02:11


Головна
Реєстрація
Вхід

Hello Гість | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Правила "Nike Battlegrounds"
TDwestДата: Понеділок, 15.02.2010, 20:08 | Повідомлення # 1
DUDE
Група: Администраторы
Повідомлень: 188
Репутація: 1
Статус: Offline


1. Майданчик.

Площадка обмежена периметром 8 метрів в ширину і 10 метрів у довжину і розмічена помаранчевої фарбою відповідно до схеми. На майданчику знаходиться один баскетбольний щит на стійці.

2. Ігрові положення

2.1 М'яч, кинутий з-за меж опуклою боку 3-х очкової дуги оцінюється 3-ма очками; 2-ма очками, якщо закинутий з гри з зони, обмеженої дугою і межами корту де розташоване кільце, і 1 -- їм очком якщо це результативний штрафний кидок.

2.2. Гра триває 6 хвилин брудного часу або до 22 очок, набраних одним з гравців.

2.3. Гравець, що починає гру, визначається жеребкуванням (підкиданням монети).

2.4. Гравець, що спізнився до початку гри більш ніж на 2 хвилини, підлягає дискваліфікації. Якщо двоє учасників зустрічі спізнюються більш ніж на 2 хвилини, то дискваліфікуються обидва.

2.5. У випадку нічийного результату основного часу, гравці грають до першого покинутого м'ячі. Гравець, який розпочинає овертайм, визначається аналогічно ситуації «спірний м'яч» (див. Пункт 2.8).

2.6. Після покинутого одним гравцем м'яча суперник отримує право на володіння м'ячем з-за триочкової дуги. Гра починається через «чек».

2.7. У випадку зміни контролю над м'ячем в процесі атаки одного з гравців гравець, який отримав м'яч, не має права атакувати корзину перш, ніж виведе м'яч за 3-х очкову дугу, на що гравцеві відводиться 5 секунд. При цьому гравець повинен виходити за 3-х очкову дугу обома ногами. 10-ти секундне час на атаку починає відраховуватися, коли м'яч і обидві ноги гравця перетнули 3-х очкову дугу при виході за неї.

2.8. У ситуації «спірний м'яч» гравець, якому надається право на володіння м'ячем, визначається таким чином: гравець, останнім контролював м'яч перед виникненням ситуації "спірний м'яч", здійснює кидок з будь-якого місця через 3-х очкової дуги - якщо кидок точний, він отримує право на володіння м'ячем, якщо неточний, це право одержує суперник.

2.9. Гравці не мають права брати тайм-аут.

3. Судді

3.1. Гру обслуговує один суддя і один помічник-хронометрист.

3.2. Суддя здійснює повний контроль над грою. Основні обов'язки судді: проведення процедури жеребкування в ситуації "початок гри», «спірний м'яч» і в подібних ситуаціях; визначення гравця, що має право на володіння м'ячем, в ситуаціях, коли це потрібно; ведення рахунку гри; визначення ситуації "спірний м'яч»; фіксація всіх порушень (пробіжка, неправильне ведення, аут і т. д.), а також всіх фолів.

3.3. Суддя визначає необхідність оголошення медичних та технічних тайм-аутів.

4. Порушення і фоли.

4.1. Всі фоли оголошує суддя.

4.2. Гравець, що зробив в одній грі 2 неспортивних фолу або 2 технічних фолу, дискваліфікується.

4.3. Кількість персональних фолів, які може отримати гравець, не будучи дискваліфікованим, не обмежена.

4.4. Фоли гравця при кидку, а також всі персональні фоли, починаючи з п'ятого, караються наданням суперникові права на 2 штрафних кидка (виключення: у разі фолу при спробі триочкових кидків пробиваються 3 штрафних). Після пробиття м'яч переходить до гравця, що вчинила фол (виняток пункт 4.6). Після того, як зафіксовано фол, гравцеві відводиться 5 секунд на виконання штрафного кидка.

4.5. Технічні фоли караються 1 штрафним кидком кожен.

4.6. Після неспортивних або технічних фолів м'яч залишається у гравця, що виконував штрафний кидок.

4.7. Гравець, який завдав навмисну травму супернику, підлягає безумовній дискваліфікації.

5. Додатки.

Прі появі кровотечі у гравця суддя зобов'язаний вмить перервати гру і оголосити технічний тайм-аут. Гравець повинен негайно покинути майданчик і звернутися до лікаря.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024

 POWERED BY TDwest & SVshka